Centrale Telefonice VoIP Asterisk

CENTRALE TELEFONICE VOIP ASTERISK

AVANTAJE

  1. Indiferent daca ai 200 de interioare sau doar unul, secretara virtuala poate raspunde la telefon in locul operatorilor, conferind companiei tale o imagine solida in fata clientilor si oferind operatorului timpul necesar pentru a se documenta in ceea ce priveste identitatea clientului care apeleaza
  2. Poti lega centrala la un CRM, primind astfel informatii in timp real despre clientii care te suna, chiar inainte de a raspunde apelului
  3. Ai acces la rapoarte detaliate de trafic
  4. Distribuirea inteligenta a apelurilor, in asa fel incat sa minimalizezi costurile
  5. Update-uri constante fara a fi necesar alt hardware, o multitudine de extensii gratuite dezvoltate in permanenta de profesionisti din lumea intreaga

CE PIERZI

daca nu utilizezi centrale VoIP bazate pe Asterisk
  1. Roaming gratuit nelimitat direct pe smartphone-ul tau, oriunde ai acces la internet
  2. Posibilitatea de inregistrare integrala a tuturor convorbirilor
  3. Lipsa limitelor privind numarul de interioare si conexiuni
  4. Apeluri importante, atunci cand telefonul suna ocupat. Cu aceasta centrala, telefonul nu suna niciodata ocupat. Secretara Virtuala (sistemul IVR) raspunde tuturor apelurilor, chiar daca sunt zeci de apeluri simultane pe acelasi numar
  5. Depanare si interventii de la distanta, rapid si accesibil in orice loc din tara

Asterisk este un sistem de telefonie care functioneaza cu o varietate larga de telefoane, incluzand telefoane analogice, ISDN sau VoIP.
Mai mult, poate fi utilizat si direct pe calculator sau smartphone, utilizand conexiunea internet.

Loading

OFERIM

  1. Creare Centrale Telefonice VoIP Asterisk de la zero sau actualizarea celei existente
  2. Mentenanta profesionala, adaugari functii, modificare plan apeluri, etc
  3. Securizare Centrale Telefonice VoIP Asterisk impotriva atacurilor (inclusiv recuperare centrale compromise si resecurizare) precum si monitorizare activa
  4. Adaugare si modificare meniuri IVR in limba romana si engleza, voce de studio mixata
  5. Instalare si modificare extensii, cum ar fi: fax to mail, inregistrare apeluri, web CDR (call detalied reports), API pentru integrarea cu alte soft-uri, etc
  6. Instalare si configurare SMS Gateway: web-to-sms si sms-to-mail