Centrale Telefonice VoIP Asterisk
Asterisk este un sistem de telefonie matur si puternic, utilizat in construirea solutiilor avansate de comunicatii.
Functioneaza cu o varietate larga de telefoane, incluzand telefoane analogice, ISDN sau VoIP. Mai mult, poate fi utilizat si direct pe calculator sau smartphone, utilizand conexiunea internet.
Solutii personalizate pentru
Caracteristici specifice
Mod CallCenter
Definire avansata flux-uri si agenti, cozi de asteptare multiple, integrare CRM, etc.
Interactiv Voice Response (IVR)
Apelantul poate alege departamentul sau agentul dorit doar navigand prin meniul virtual cu ajutorul tastelor de la telefon.
Rapoarte detaliate si statistici
Status extensii si setari utilizatori, rapoarte apeluri in interfata web sau prin API.
Integrare CRM
Doresti un CRM sau vrei sa integrezi CRM-ul tau existent cu centrala Asterisk? Nici o problema, conectorul este deja pregatit.
Program de lucru si zile libere
Mesaje vocale informative automate, cand cineva suna in afara programului de lucru.
Inregistrare apeluri
Cu un click poti asculta oricand, orice apel, intr-o interfata web prietenoasa.
Call forward sau transfer
Redirectionare manuala sau automata a apelurilor atat in interior cat si catre exterior (fix sau mobil).
Music on hold
Toate apelurile intra intr-o coada de asteptare ordonata, in timp ce pe fundal se aude o muzica aleasa de tine.
Voice Mailbox
Cand nu vor sa astepte, clientii iti pot lasa un mesaj vocal.
Apeluri ratate
Trei modalitati de receptionare a listei (direct pe terminal, in interfata web sau din email trimis automat).
AVANTAJE
- Functionalitati premium:
- Secretara virtuala
- API complex pentru CRM
- Voce interactiva (IVR)
- Distribuire inteligenta a apelurilor
- Predictibilitatea costurilor
- Voci inregistrate de profesionisti
- Instant & Easy Scale-UP
- Roaming nelimitat, gratuit
- Integrare cu sisteme si proceduri
- Instruire gratuita
CE PIERZI
operand fara un astfel de instrument
- Apeluri importante, cand telefonul tau suna ocupat
- Inregistrarea integrala a tuturor apelurilor
- Numar nelimitat de interioare
- Siguranta: orice s-ar intampla, noi ne conectam de la distanta si rezolvam problema imediat
- Update-uri gratuite, regulate, securitate premium
- Imagine: mobilul personal nu poate sustine dezvoltarea unui brand puternic
OFERIM
- Creare Centrale Telefonice VoIP Asterisk de la zero sau actualizarea celei existente
- Mentenanta profesionala, adaugari functii, modificare plan apeluri, etc
- Securizare Centrale Telefonice VoIP Asterisk impotriva atacurilor (inclusiv recuperare centrale compromise si resecurizare) precum si monitorizare activa
- Adaugare si modificare meniuri IVR in limba romana si engleza, voce de studio mixata
- Instalare si modificare extensii, cum ar fi: fax to mail, inregistrare apeluri, web CDR (call detalied reports), API pentru integrarea cu alte soft-uri, etc
- Instalare si configurare SMS Gateway: web-to-sms si sms-to-mail