Outsourcing – Externalizare Servicii IT

outsourcing - externalizare servicii it

Administrezi o firma care ofera servicii IT si te confrunti cu una din problemele de mai jos?

  • Costuri mari de operare in raport cu incasarile (salarii, chirii, consumabile, echipamente, etc.)
  • Nu te incadrezi in timp cu reparatiile si interventiile
  • Apar des situatii in care nu ai know-how si nu sti cum sa rezolvi anumite defectiuni dificile
  • Rata de esec este prea mare
  • Rata de retur in service este prea mare

Este timpul sa iti externalizezi serviciile de reparatii electronice. Ocupa-te de inlocuiri componente (HDD-uri, RAM, elemente de carcasa, display-uri, incarcatoare, baterii, etc.) si lasa placile electronice pe seama noastra.

De ce noi:

  • Avem un laborator tehnoloic de ultima generatie, imbunatatit in permanenta
  • Tehnicienii nostrii au o experienta vasta. Prin mana lor au trecut mii de laptop-uri, dintre care aproape sigur – unul exact ca cel pe care nu reusesti sa il repari
  • Clientii nostrii revin in permanenta, ceea ce ne dorim sa faci si tu dupa ce incerci serviciile noastre
  • Lucram organizat, ceea ce poti vedea si tu in aplicatia de urmarire a statusului fiecarei interventii in parte
  • Ne miscam repede si bine. Daca apar probleme deosebite sau daca asteptam piese din import, esti primul care afla asta, pentru ca sa poti discuta in prealabil cu clientul tau
  • Beneficiezi de o reducere de pana la 50% din pretul manoperei standard, pentru ca sa ai si tu profit
  • Diagnosticarea primara este gratuita pentru reselleri
  • Avem contract de curierat la nivel national, in consecinta vei beneficia de preturi negociate pentru transport
  • Suntem direct importatori si reselleri pentru cip-uri BGA, masini si unelte pentru reparatii laptop-uri, statii reballing, consumabile si accesorii
  • Suntem unul din foarte putinele service-uri la nivel national, care repara produse Apple la nivel de placa de baza. Nu stim daca altii sunt de alta parere, dar noi credem ca suntem cei mai buni.

Ce asteptam de la tine:

  • Nu incerca sa repari ceva ce te depaseste, nu vei face decat sa maresti costul si timpul interventiei
  • Cand trimiti un colet, asigura-te ca ai pus inauntru descrierea detaliata a defectului reclamat si nu ne trimite HDD-urile care contin date importante
  • Ambaleaza foarte bine coletele
  • Cand ne trimiti doar placa de baza, trimite impreuna cu ea si racirea precum si alte eventuale componente indispensabile verificarii ei (mufa alimentare externa, sistem de racire, placa video daca este pe slot, panglica cu buton de power, etc).

Nu uita: NU E TOTUNA daca reparatia este efectuata de un inginer care acum invata cum se repara un laptop, sau de un inginer care preda altora cursuri de tehnologie specifica, asa cum este cazul inginerilor nostri.

Loading